Urząd Gminy Jadów

Treść strony -

Jadów, dn. 08.12.2023r.

 

BURMISTRZ MIASTA I GMINY JADÓW

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego,

spraw wojskowych i ochrony zdrowia
(Umowa na zastępstwo)

 

Nazwa i adres jednostki : Urząd Miasta i Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. wykształcenie średnie,
  5. znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego oraz z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku,
  6. umiejętność interpretowania przepisów prawa i wykorzystania ich w praktyce,
  7. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, w tym komputera i Internetu.

Wymagania dodatkowe:

  1. preferowane predyspozycje osobowościowe: zdolność analitycznego myślenia, samokontrola, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, konsekwencja i odpowiedzialność
    w działaniu, życzliwość,
  2. mile widziane wykształcenie wyższe,
  3. prawo jazdy kat. B.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje min. :

  1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, ze szczególnym uwzględnieniem zadań związanych z rejestracją przedpoborowych
    i poborem do służby wojskowej, doręczaniem kart powołania i rozplakatowaniem obwieszczeń o stawieniu się do czynnej służby wojskowej, współdziałanie w tym zakresie z organami wojskowymi.
  2. Realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Burmistrza Miasta i Gminy zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa oraz organizacja i zabezpieczenie pracy na stanowisku kierowania Burmistrza w związku z realizacją zadań w ramach systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym.
  3. Realizacja wszelkich zadań dotyczących obrony państwa oraz Stałego Dyżuru.
  4. Prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem żołnierzy rezerwy od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w czasie ogłoszenia mobilizacji i wojny.
  5. Opracowywanie dokumentacji oraz realizowanie innych przedsięwzięć przygotowawczych do prowadzenia Akcji Kurierskiej.
  6. Realizacja zadań z ustawy o stanie klęski żywiołowej w tym podejmowanie działań w celu zapobieżenia skutkom klęski żywiołowej lub jej usunięcie na terenie Gminy.
  7. Realizacja zadań Burmistrza określonych ustawą o zarządzaniu kryzysowym.
  8. Realizacja spraw w zakresie bezpieczeństwa publicznego.
  9. Realizacja zadań wynikających z przepisów o ochronie zdrowia.
  10. Prowadzenie spraw z zakresu zgromadzeń i zbiórek publicznych.
  11. Wykonywanie zadań z ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.
  12. Pełnienie funkcji pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnej.
  13. Koordynowanie przekazywania dokumentów z Urzędu Miasta i Gminy do archiwum.
  14. Pełnienie funkcji Koordynatora do spraw dostępności – zapewnienie dostępności osobom, ze szczególnymi potrzebami.
  15. Zastępstwo w USC podczas nieobecności Z-cy Kierownika.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. praca jednozmianowa w siedzibie pracodawcy,
  2. wymiar czasu pracy wynosi 8-godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym,
  3. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys zawodowy i list  motywacyjny,
  2. dokumenty potwierdzające staż pracy i kwalifikacje zawodowe,
  3. oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie,
  4. oświadczenie, że kandydat nie był  karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw  publicznych,
  6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  7. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
    o pracownikach samorządowych),
  8. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

 Burmistrz Miasta i Gminy Jadów informuje, że w poprzednim miesiącu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Jadów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 22.12.2023r. osobiście
w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Jadów ul. Jana Pawła II 17, w sekretariacie w godz. 800-1200 lub pocztą (decyduje data wpływu), w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, spraw wojskowych i ochrony zdrowia”. Lista kandydatów dopuszczonych do dalszego etapu naboru na wolne stanowisko będzie umieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz na stronie internetowej https://gmina.jadow.az.pl/

 

 

                                                                                 Z up. BURMISTRZA   
                                                                            Miasta i Gminy Jadów  

 

                                                                                   Sławomir Miąskiewicz
                                                                                      Sekretarz Gminy
                                                                                                                                                                                                                                                  

drukuj całą stronę

Dane kontaktowe

  • Logo Urzędu Gminy Jadów
    Urząd Gminy
    Jadów
  • Ikona mapy

    ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów
    tel. 25 675 40 44 fax: 25 675-43-84

    e-mail: gmina@jadow.az.pl

  • Ikona mapy

    Poniedziałek    8:00-16:00

    Wtorek                8:00-16:00

    Środa                     8:00-18:00

    Czwartek            8:00-16:00

    Piątek                    8:00-14:00